WOODLAND VIP Yaşlı Yaşam Merkezi, düzenlenen törenle resmen hizmete girdi. Açılışta konuşan Başbakan Ünal Üstel, merkezin ülke için önemli bir yatırım olduğunu vurguladı.
Lefkoşa’da gerçekleştirilen açılış törenine Başbakan Ünal Üstel, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu, yerel yetkililer ve vatandaşlar katıldı.
Üstel“Siyasi istikrarla projeleri hayata geçiriyoruz”
Başbakan Ünal Üstel, hükümet olarak halkın ihtiyaç duyduğu projeleri hayata geçirmek için çalıştıklarını belirterek, “Ülkeye siyasi istikrar getireceğiz ve bu sayede ihtiyaç duyulan projeleri birer birer gerçekleştireceğiz” dedi. İş insanlarının ülkeye kazandırdığı eserlerin önemine değinen Üstel, merkezin yaşlıların huzurla vakit geçirebileceği modern bir tesis olduğunu ifade etti.
Üstel ayrıca, Girne-Geçitköy yolunun bölünmüş yol haline getirilmesiyle bölgeye ulaşımın artık daha güvenli ve çağdaş standartlarda sağlandığını belirtti.
Bakanlardan destek mesajları
Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, tesisin yüksek standartlarına dikkat çekerek, “Zannediyorum Güney Kıbrıs’ta bile böyle bir merkez yok” değerlendirmesinde bulundu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu ise yaşlılar ve özel gereksinimli bireyler için bu tür bir konseptin ülkede ilk kez hayata geçirilmesinin çok anlamlı olduğunu vurguladı.
“Sıcak bir yaşam ortamı hedefledik”
WOODLAND Direktörü Ayhan Arıklı, merkezin sadece bir barınma alanı değil, büyüklerin sağlık ve huzur içinde yaşayacağı bir ortam olarak tasarlandığını belirtti. Arıklı, tesisin modern ve konforlu yapısıyla dünyada bile örnek gösterilebilecek bir kompleks olduğunu ifade ederek, bölgedeki yaya güvenliği için gerekli altyapı düzenlemeleri konusunda yetkililerden destek istedi.
Etkinlikte Lapta-Alsancak-Çamlıbel Belediyesi Meclis Üyesi Oğuz Karaçay da bir konuşma yaparak, bölgenin gelişimine vurgu yaptı.














