Polis Genel Müdürlüğü tarafından ülke genelinde dün gerçekleştirilen trafik denetimlerinde toplam 2 bin 525 araç sürücüsü kontrol edildi. Denetimler sonucunda 56 araç trafikten men edilirken, iki sürücü tutuklandı.
Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamaya göre, trafik kurallarını ihlal ettiği tespit edilen 353 sürücü hakkında yasal işlem başlatıldı.
Rapor edilen trafik suçlarının dağılımı şu şekilde gerçekleşti
- 135 sürücü yasal hız sınırının üzerinde araç kullanmak,
- 35 sürücü seyrüsefer ruhsatsız araç kullanmak,
- 23 sürücü alkollü içki tesiri altında araç kullanmak,
- 18 sürücü muayenesiz araç kullanmak,
- 16 sürücü sigortasız araç kullanmak,
- 13 sürücü emniyet kemeri takmadan araç kullanmak,
- 12 sürücü trafik levha ve işaretlerine uymamak,
- 2 sürücü trafik ışıklarına uymamak,
- 2 sürücü sürüş ehliyetsiz ve sigorta kapsamaksızın araç kullanmak,
- 1 sürücü sürüş esnasında cep telefonu kullanmak,
- 1 sürücü koruyucu başlık takmadan motosiklet kullanmak,
- 95 sürücü ise diğer trafik suçlarından rapor edildi.















