Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen haftalık gıda denetimlerinde, incelenen yerli ve ithal ürünlerin tamamının temiz çıktığı açıklandı.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 19-25 Haziran tarihleri arasında yürütülen denetimler kapsamında ithal ürünlerden 32, yerli ürünlerden ise 23 numune analiz edildi. Yapılan incelemeler sonucunda hiçbir numunede kalıntıya rastlanmadığı bildirildi.
















